MasA MeNENanGKan KEpalA HotAK....

Saturday, August 27, 2011
hai....sesudah 9 bulan berhempas pulas dengan budak-budak nak periksa UPSR, sekarang ni aku rasa adalah masa yang terbaik untuk merehatkan kepala otak daripada semua benda nie..lepas nie boleh la rileks sikit...mungkin sebab murid tahun 6 dah habis periksa....maknanya selamat la sikit aku daripada beban kelas....yang tinggal cuma nak push murid tahun 5 jela...hai...ingatkan dah oleh rileks terus lepas upsr nie, tp ada tugasan kedua plak yang menunggu aku...jadi aku kenalah buat tugasan kedua tu....dan sambil2 duduk nie, aku pun melayan la akaun forex aku nie....

sekarang kt rumah aku nie part time trader....seronok gak jadi part time trader nie....melalui forex la aku kenal ekonomi dunia...kalau tidak tak penah nak ambik tau pun...buat bodoh je...hahaha...baru2 nie adela aku trade GOLD...mesti korang tak tau kan...lain la kaki2 forex insyaallah diorang tau...dapatla untung sikit...dalam 32.89usd...kalau convert duit Malaysia banyakkan tu...hehehe....lepas nie nak cuba lot besar sikit....aku buat benda nie pun sebab nak tolong kawan2 sambil tolong diri sendiri....yela, rezeki yang Allah Ta'ala bagi seharusnya kita berkongsi sesama kita...yang mana kita boleh tolong, kita tolong...jangan jadi macam sesetenga org yang kaya atau berduit...waktu susah ingat kawan2...tp bila dah senang, lupa diri...aku tk nak jadi mcm tu...masa susah mintak tolong kawan2, kawan2 semua tolong....tapi masa senang, kawan2 mintak tolong, lari...apa punya kawan daa...jadi jangan la jadi mcm nie...nnti kita tak de kawan....Adios..

* aku penah susah dan aku penah mintak tolong dengan kawan2...semua tolong....Alhamdulillah....

0 comments:

Post a Comment