JeM...Jem....JEm.....RaYA Wooo....

Saturday, August 20, 2011




Petang semalam aku nk gerak ke pasaraya Mydin Selayang untuk cari kertas...tapi niat hati terbantut macam tu je....jem punya pasal aku patah balik..mula2 ingat jem dekat je...sekali dah nak sampai kota damansara la...dari MRR2 terus jem sampai sana...(tp aku tak sampai la sana lagi)...punya la panjang...Aku keluar dari Seri Gombak tgk jalan dah jem...hati dah suruh patah balik....tp dek memikirkan bisnis fotostat aku yang dah kehabisan kertas..terpaksa la jugak pegi...tu pun tk sampai gak....korang sendiri fahamla kan kalau KL nie jem macam mana.mampuh keraih cakap org ganu....masa aku ambik gambar nie, aku dah patah balik....sayup je aku tgk kete jalan sebelah sana.padahal aku dh rasa sebelum tu lagi...masa nie aku kt dalam keta bertepuk tangan...sebab berjaya melepaskan diri daripada jem selama 1 jam lebih dari seri gombak ke selayang...yang kedepan lagi aku tak taula berapa lama diorang sangkut...bila aku tgk mcm nie, baru aku terpikir...mane peginye kempen kongsi kenderaan yang dah dibuat dulu...dan menampakkan yang kempen tu sangat2 lah tidak berjaya....kempen guna perkhidmatan awam, aku tgk lebih kurang mcm kete jem nie je....kt star,putra, bas atau pun komuter, semuanya sama je...jem macam jalan nie gak....

* aku tk pernah sangkut jem, sebab aku datang dari kampung...hehehe...adios...

0 comments:

Post a Comment