TaMBAh LAgi ALBuM KeNanGAN....

Saturday, August 27, 2011



Ari nie aku nak tambah lagi gambar anak-anak aku...hahaha....nie la namanya album ineraktif....esok bila nak tgk bukak balik blog nie.....hehehe...agak2 privasi tak bagus, aku keluarkan la balik...boleh edit post kan?

ni gambar anak2 aku masa pegi ke Pesta Buku Antarabangsa, kat PWTC...punya la seronok bebudak nie...adik plak ok je masa nie...diam elok je...hehehe..
wife aku nie plak sibuk dengan

dia punya kamus elektronik....aku pun tak tau kali keberapa punya kamus dah isteri kesayangan aku nie beli...yang pertama guna sekejap je...pastu lingkup...hahaha...anak aku yang kecik nie macam biasa le...menyibuk je kejenye...hehehe...abis agaknya dia pun dah rasa boring...sebab tu la dia menyibuk je...maklumla, budak2 kecik nie bukannya nak sangat pegi jalan2...tp adik nie lain sikit....memang kalau bawak gi jalan2, adik tak penah nak nangis 'kaw'...habis kuat pun nangis sebab nak minum susu...tu je....same lah dengan kak long....kak long masa kecik dulu pun senang je nak jaga....




tgk...yang ni plak pg jalan2 kat selayang mall....bapaknye nak main boling, so anak2 duk tepi main bola boling dengan uminye...maklumla, bapaknye ade tournament esoknye....nie kira sesi latihan le nie....hahaha....masa nie mmg best la....keluar tghari, balik dah malam.....adik plak baru bangun dari tido time nie....memang best tgk budak2 nie.....macam-macam hal dia buat...sempat jugak la aku bagi kaklong try seframe 2 balun pin....hehehe....jatuhan pin?budak2 yang baling....mana dapat jatuhan pin tinggi...tu pun oklah....dia dapat gak 2 pin jatuh.....bapaknye plak, buat 203 je ari nie...tapi masa ari game betul, lingkup habis...bkn sebab tak reti nak main...tp teknikal problem oleh pihak penganjur menyebabkan team sekolah aku terlingkup....hehehe.....sebab tu kalau atlet Malaysia kalah jangan asyik nak salahkan diorang je....mungkin yang terjadi sebab teknikal problem...tambah2 plak game macam boling nie...team sekolah aku kena lane memang hampeh terus...rosak sampai ilang tempo game kitorg...tp dalam2 hampeh tu pun, kitorg masih lagi dalam ranking top 10....hehehee...dari berapa sekolah? daripada 32 buah sekolah le....hehehe....

* aku kesian tgk atlet Malaysia, kalah sampai kena maki, tapi bila menang dipuji2....jangan macam nie beb.....

0 comments:

Post a Comment